reklama

Človek na zabitie

Aj vám sa už stalo, že vás niekto odpísal len preto, lebo ste žiakom stredného odborného učilišťa? Nie? Tak buďte radi, nie je to nič príjemného.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Jedného krásneho dňa som sa vybral na školské kolo olympiády z anglického jazyka. K jazykom som mal vždy pozitívny vzťah, k angličtine zvlášť a dokonca mi aj celkom išla a ide, tak som si povedal, že prečo aj nie, za skúšku nič nedám a pred blížiacou sa maturitou je dobré trošku sa v tomto smere prevetrať. No po príchode na určené miesto tabuľe že kde sa to koná nikde, tak sme sa v dobrej viere opýtali jednej profesorky že kadiaľ vlastne sa dať. Pani profesorka bola milá osoba a tak sa opýtala najskôr svojej kolegyňe, či náhodou nevie, že kadiaľ. Tázaná pani profesorka pokrútila hlavou že nevie a šla si ďalej po svojom, keď ju zrazu niečo napadlo. Vrátila sa a spýtala sa, či tam náhodou nie je žiak menom ja, no a tak som sa prihlásil, že hej, že tam som. Pani profesorka učila angličtinu a tak sa jej donieslo do uší, že mám samovražedné sklony a že som si z angličtiny dal úroveň A, keďže školy kde učila a kde chodím ja sú vlastne dve školy spojené do jednej združenej strednej školy, konkrétne v Novákoch. Druhá pani profesorka stále pátrala po tom, že kde vlastne máme ísť a tak sa ma pani angličtinárka spýtala, že či viem, čo všetko to obnáša a čo všetko mám vedieť. Ledva som jej rozumel, keďže na chodbe doznievala veľká prestávka, takže tam bol šramot a hrala hudba. Ja som odpovedal že áno, viem, tak na mňa vybafla hneď s nejakou anglickou frázou, no ja som ju vďaka hluku, ktorý bol na chodbách nezachytil a tak som povedal že nerozumiem, na čo sa na mňa dotyčná uškrnula, povýšenecky pozrela a odišla krútiac hlavou nad mojimi schopnosťami očividne v dojme, že nejaký SOU-čkar nie je schopný zvládnuť maturitu úrovne A. No nenaštvalo by to? Mňa to naštvalo a ke´dže som hlava cholerická, tak veľmi rýchlo a kvalitne, takže sme o danom probléme diskutovali s kamarátom celú cestu domov vlakom a vysvitlo, že som nebol prvý a určite nie zďaleka ani posledný. Podľa mňa je to správanie pre učiteľa absolutne nevhodné a detinské, aj keď myslím, že tieto slová ani zďaleka nevystihujú, aké je, približujú sa najviac.

Takže pani profesorka, nesúďte nás príliš rýchlo a neohovárajte nás, je to trápne a pri učiteľovi obzvlášť.

Michal Gendiar

Michal Gendiar

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

človek čo strašne rád niečo okomentuje... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu